W Centrum Obsługi Inwestora w dniu 27.02.2018 r. odbyło się kolejne z serii spotkań szkolenie nt: Social Media dla biznesu skierowane do właścicieli firm, managerów, pracowników zajmujących się mediami oraz serwisami społecznościowymi w firmie.
Udział w szkoleniu pomógł zdobyć i ugruntować wiedzę nt.:
- Polski użytkownik mediów społecznościowych
- Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi
- Facebook - największy serwis społecznościowy na świecie oraz w Polsce. Wpływ rozwoju mobile na rozwój Facebooka
- Strategiczne zarządzanie stroną na Facebooku
- Komunikacja na Facebooku
- Zasady publikacji i skutecznej komunikacji na Facebooku.
- Monitoring działań konkurencji - monitoring Internetu (Sentione, Brand24), Fanpage Trends.
- Analiza efektywności dotychczas podejmowanych działań.
- Komunikacja wizualna - grafiki, infografiki, zdjęcia 360, video, video 360, gify, pokazy slajdów, cinemagraphy, canvas.
- Jakiego rodzaju treści video lubi moja grupa docelowa?
- Tworzenie kalendarza publikacji treści.
- Facebook jako biuro obsługi klienta
- Konkursy na Facebooku.
- Inspirujące trendy w mediach społecznościowych
W szkoleniu uczestniczyli przedstwiciele opolskich firm oraz przedsiębiorców. Uczestnicy oprócz wiedzy otrzymali certyfikaty ukończenia szkolenia.