Zapraszamy na bezpłatne szkolenie nt. Komunikacji z klientem
Uczestnikami mogą być osoby zajmujące się obsługą klientów firmy, którzy mają kontakt
z klientami bezpośrednio, drogą mailową lub telefoniczną.
Jakie korzyści dla uczestnika-pracownika?
- rozwój umiejętności interpersonalnych
- rozwój umiejętności reagowania na tzw. „trudnego klienta”
- wzrost umiejętności pracy pod presją czasu
- wzrost umiejętności reagowania na krytykę
Cele szkolenia
- przekazanie wiedzy na temat komunikacji z klientem
- rozwój umiejętności efektywnej komunikacji
- trening umiejętności pomocnych w efektywnej obsłudze i komunikacji z klientem
- trening umiejętności reagowania na atak i krytykę
Terminy szkoleń:
28.09.2017 r. (czwartek)o godz. 17.30 w Centrum Obsługi Inwestora w Opolu Lubelskim, przy ul. Strażackiej 8.
Czas trwania: 3 godziny
Zapewniamy:
(zawiera materiały szkoleniowe, przerwę kawową oraz certyfikat ukończenia szkolenia)
Prowadzący:
Marek Wieczorek – trener, praktyk
Liczba miejsc;
TYLKO 10 OSÓB.
Zapisy:
Od 15.09.2017 r. do 26.09.2017 r. w COI lub mailem coi@opolelubelskie.pl lub tel. 81 475 51 11 lub tel. 721 410 110.
Liczba miejsc ograniczona.
Zapraszamy
Centrum Obsługi Inwestora
Ul. Strażacka 8
24-300 Opole Lubelskie