Opole Lubelskie - owocne inwestycje | Portal dla przedsiębiorców
Oпубликовано Opole Lubelskie - owocne inwestycje | Portal dla przedsiębiorców (http://owocneinwestycje.pl)

Главная > 10 mln euro na promocję polskiej żywności przeznaczy Komisja Europejska

10 mln euro na promocję polskiej żywności przeznaczy Komisja Europejska

[1]

Publikacja:

abartminska
30 October 2015

Komisja Europejska przeznaczy 10 mln euro na promocję polskiej żywności.
Polskie organizacje branżowe promować będą pomidory, makarony oraz mięso drobiowe.
Celem programów pt. "Pomidory dobre z natury", "Makarony Europy" czy "Europejski drób – w jakości siła" jest wzrost świadomości konsumentów, dystrybutorów na temat zalet polskich produktów, a w konsekwencji wzrost ich sprzedaży na rynkach docelowych. W trakcie realizacji programów zostało zaplanowane szereg działań promocyjnych w mediach, udział w targach, organizację misji gospodarczych, promocję w punktach sprzedaży, a także działania o charakterze public relations.

Szczegóły na:
http://biznes.pl/magazyny/rolnictwo/ke-10-mln-euro-na-promocje-polskiej-zywnosci/n40n18 [2]

Other news [3]

Cвязаться с нами

Gmina Opole Lubelskie
ul. Lubelska 4
24-300 Opole Lubelskie
tel. 81 827 72 01; 81 827 20 45
email: sekretariat@opolelubelskie.pl

program regionalny - narodowa strategia spójnościWojewództwo Lubelskieeuropejski fundusz rozwoju regionalnego

Проект финансируется Европейским фондом регионального развития
в рамках оперативной программы провинции Люблин за годы 2007 - 2013


Source URL: http://owocneinwestycje.pl/ru/node/81

Ссылки
[1] http://owocneinwestycje.pl/sites/default/files/article/market_vegetables_food.jpg
[2] Komisja%20Europejska%20przeznaczy%2010%20mln%20euro%20na%20promocję%20polskiej%20żywności.%20Polskie%20organizacje%20branżowe%20promować%20będą%20pomidory,%20makarony%20oraz%20mięso%20drobiowe.%20Celem%20programów%20pt.%20"Pomidory%20dobre%20z%20natury",%20"Makarony%20Europy"%20czy%20"Europejski%20drób%20–%20w%20jakości%20siła"%20jest%20wzrost%20świadomości%20konsumentów,%20dystrybutorów%20na%20temat%20zalet%20polskich%20produktów,%20a%20w%20konsekwencji%20wzrost%20ich%20sprzedaży%20na%20rynkach%20docelowych.%20W%20trakcie%20realizacji%20programów%20zostało%20zaplanowane%20szereg%20działań%20promocyjnych%20w%20mediach,%20udział%20w%20targach,%20organizację%20misji%20gospodarczych,%20promocję%20w%20punktach%20sprzedaży,%20a%20także%20działania%20o%20charakterze%20public%20relations.%20%20Szczegóły%20na:%20http://biznes.pl/magazyny/rolnictwo/ke-10-mln-euro-na-promocje-polskiej-zywnosci/n40n18
[3] http://owocneinwestycje.pl/ru/aktualnosci