"Konkurencja na rynku sprawia, że klienci mają z czego wybierać i trudno jest się wyróżnić. Wiele firm znalazło już na to receptę – to wzornictwo.
Jest ono istotnym elementem tworzenia nowych produktów. Jego wykorzystanie umożliwia firmom rozszerzenie oferty o innowacyjne produkty, które odpowiadają potrzebom i preferencjom klientów.
Wzornictwo jest więc skutecznym narzędziem do budowania przewagi rynkowej i dobrym przykładem dziedziny, w której można z powodzeniem zastosować innowacje." - te inne informacje znajdują sie na:
https://www.polskawschodnia.gov.pl/strony/wiadomosci/czy-twoje-produkty-spelniaja-oczekiwania-klientow-jezeli-masz-watpliwosci-skorzystaj-z-dotacji-z-programu-polska-wschodnia/
Szczegóły na:
http://popw.parp.gov.pl/dokumentacja/dokumentacja-dla-naboru-wnioskow-o-dofinansowanie-w-ramach-poddzialania-1-4-popw-etap-i-rok-2017